Canvi de lector

IMG_20150228_172219083[1]

Dia 30 d’abril van acabar les classes del curs de sociolingüística i unes setmanes més tard, ja passat Vappu, dia 21 de maig, les de literatura. A principi de juny totes les notes ja estaven posades i entregades, així que es pot considerar que ja fa devers tres setmanes que el curs ja ha acabat, i amb això també ha acabat la meva estada a Finlàndia, per ara.

A partir del proper curs, algú altre s’encarregarà del lectorat, així que no sé si es mantindrà aquest blog, n’apareixerà un de nou, o què. Jo continuaré per la blogosfera, ara ja des de Mallorca, a través de la brúixola del nord. Vull aprofitar aquest breu text per donar les gràcies per haver pogut ser lector de català des del setembre del 2011 i haver tingut l’oportunitat de compartir moments inoblidables a Hèlsinki, però també a Budapest, Vic, Lleida, Girona o Barcelona. En aquests anys m’he format com a professional i m’he enriquit com a persona. Hi ha hagut moments d’incerteses, obstacles i dificultats, però també avenços, sorpreses i alegries considerables, i el balanç no pot ser més que positiu. Me’n vaig amb la sensació d’haver fet tot el que he pogut i amb el convenciment que la persona que em vindrà a darrere trobarà una situació més clara i més estable, tot i que tindrà molt per fer i continuar millorant. Espero, però que gaudeixi de l’experiència tant com ho he fet jo i que aprofiti tot el que li ofereixi el nord.

Gràcies a tothom i fins a la pròxima. Nähdään!

Joan

Deixa un comentari